TINKY ARA BENITO

Hello! My name is

TINKY ARA BENITO

Breed
Mestís
Size
Large
Age
1y 9m 21d
In Shelter Since
28-10-2022
Color
Marró-Blanc
Country
Spain
Location
CLINICA
Registration Number
40742

Description
CATALÀ:
En Tinky és un cadellet preciós que ens va arribar amb lesions antigues al colze amb afecció a l'articulació i, malauradament, li hem d'amputar la seva poteta. És un gos molt dolç i busquem per a ell una família que el pugui acollir per a passar el postoperatori, o, millor encara, que el vulgui adoptar per sempre. Si voleu conèixer al petit Tinky, pregunteu per ell prement el botó ADOPTAME que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció.
🔴AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament: us podrem atendre molt millor si sabem que heu de venir i quin tipus d'animal esteu buscant. Entreu a l'enllaç d'adopció que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció i responeu el formulari. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Tinky es un cachorrito precioso que nos llegó con lesiones antiguas en el codo con afección a la articulación y, desgraciadamente, le tenemos que amputar su patita. Es un perro muy dulce y buscamos para él una familia que lo pueda acoger para pasar el postoperatorio, o, mejor aún, que lo quiera adoptar. Si queréis conocer al pequeño Tinky, preguntad por él pulsando el botón ADOPTAME que tenéis en verde debajo mismo de esta descripción.
🔴¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente: os podremos atender mucho mejor si sabemos que tenéis que venir y el tipo de animal que estáis buscando. Entrad en el enlace de adopción que tenéis en verde al final de esta descripción y rellenad el formulario. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me!

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!