GAEL ARA BOIRA

Hello! My name is

GAEL ARA BOIRA

Breed
Mestís
Size
Medium
Age
6y 5m 1d
In Shelter Since
11-4-2023
Color
Marró
Country
Spain
Location
REFUGI CAL PILE
Registration Number
40722

Description
CATALÀ:
La Gael és una gosseta amb un caràcter molt bo i és molt sociable, però també és una gosseta amb un caràcter molt actiu. Per això busquem per a ella una família de tarannà també actiu que li pugui dedicar el temps de passeig i joc que necessita una gosseta com ella. Si la voleu conèixer, podeu preguntar per la princesa Gael prement el botó ADOPTAME que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció.
🔴AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament: us podrem atendre molt millor si sabem que heu de venir i quin tipus d'animal esteu buscant. Entreu a l'enllaç d'adopció que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció i responeu el formulari. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Gael es una perrita con un carácter muy bueno y es muy sociable, pero también es una perrita con un carácter muy activo. Por eso buscamos para ella una familia de talante también activo que le pueda dedicar el tiempo de paseo y juego que necesita una perrita como ella. Si la queréis conocer, podéis preguntar por la princesa Gael pulsando el botón ADOPTAME que tenéis en verde debajo mismo de esta descripción.
🔴¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente: os podremos atender mucho mejor si sabemos que tenéis que venir y el tipo de animal que estáis buscando. Entrad en el enlace de adopción que tenéis en verde al final de esta descripción y rellenad el formulario. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me!

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!