LEIA

Hello! My name is

LEIA

Breed
Europea
Size
Medium
Age
2y 17d
In Shelter Since
12-9-2022
Color
Ros
Country
Spain
Location
CAADMATARÓ
Registration Number
40492

Description
CATALÀ:
La Leia és una gateta molt bona i molt dolça. Ara mateix, pobreta, està una miqueta delicada perquè té llaguetes a la boca. Està en tractament, i sabem que quan es recuperi serà una gateta realment adorable. És molt joveneta i es recuperaria molt més ràpidament en una casa i al costat d'una família... Si voleu conèixer a la petita Leia, podeu preguntar per ella prement el botó ADOPTAME que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció.
🔴AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament: us podrem atendre molt millor si sabem que heu de venir i quin tipus d'animal esteu buscant. Entreu a l'enllaç d'adopció que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció i responeu el formulari. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Leia es una gatita muy buena y muy dulce. Ahora mismo, pobrecita, está un poquito delicada porque tiene llaguitas en la boca. Está en tratamiento, y sabemos que cuando se recupere será una gatita realmente adorable. Es muy jovencita y se recuperaría mucho más rápido en una casa y junto a una familia... Si queréis conocer a la pequeña Leia, podéis preguntar por ella pulsando el botón ADOPTAME que tenéis en verde debajo mismo de esta descripción.
🔴¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente: os podremos atender mucho mejor si sabemos que tenéis que venir y el tipo de animal que estáis buscando. Entrad en el enlace de adopción que tenéis en verde al final de esta descripción y rellenad el formulario. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me!

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!