GARDEN

Hello! My name is

GARDEN

Breed
Europea
Size
Medium
Age
8y 3m 23d
In Shelter Since
21-7-2022
Color
Negre-Blanc
Country
Spain
Location
CAADMATARÓ
Registration Number
40198

Description
CATALÀ:
En Garden és un bon gat, però és independent i li agrada que li deixin el seu espai. Necessita el seu temps per agafar confiança, però estem segurs que trobarem per a ell una família que li vulgui donar aquest temps... Un gat com ell, si no troba una família que li vulgui donar una oportunitat, està condemnat a passar anys en un refugi d'animals... Si li voleu donar una oportunitat al Garden, podeu preguntar per ell prement el botó ADOPTAME que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció.
🔴AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament: us podrem atendre molt millor si sabem que heu de venir i quin tipus d'animal esteu buscant. Entreu a l'enllaç d'adopció que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció i responeu el formulari. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Garden es un buen gato, pero es independiente y le gusta que le dejen su espacio. Necesita su tiempo para coger confianza, pero estamos seguros que encontraremos para él una familia que le quiera dar este tiempo... Un gato como él, si no encuentra una familia que le quiera dar una oportunidad, está condenado a pasar años en un refugio de animales... Si le queréis dar una oportunidad a Garden, podéis preguntar por él pulsando el botón ADOPTAME que tenéis en verde debajo mismo de esta descripción.
🔴¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente: os podremos atender mucho mejor si sabemos que tenéis que venir y el tipo de animal que estáis buscando. Entrad en el enlace de adopción que tenéis en verde al final de esta descripción y rellenad el formulario. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me!

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!