NINU ara SAU

Hello! My name is

NINU ara SAU

Breed
Mestis
Size
Medium
Age
3y 2m 27d
In Shelter Since
22-5-2022
Color
TRICOLOR
Country
Spain
Location
CCAAC BARCELONES
Registration Number
39862

Description
CATALÀ:
En Ninu és un gosset molt guapo i molt simpàtic i juganer. És una mica nerviós, però entre la seva edat i que està en un refugi, és completament normal. És de mida mitjaneta (només pesa 17 kg), i estem segurs que serà un company de vida extraordinari. Busquem per a
ell una família de tarannà actiu que li pugui donar l'activitat i companyia que necessita un gos de la seva edat. Si el voleu conèixer, podeu preguntar per ell prement el botó ADOPTAME que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció.
🔴AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament: us podrem atendre molt millor si sabem que heu de venir i quin tipus d'animal esteu buscant. Entreu a l'enllaç d'adopció que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció i responeu el formulari. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Ninu es un perrito muy guapo, muy simpático y juguetón. Es un poco nervioso, pero entre su edad y que está en un refugio, es completamente normal. Es de tamaño medianito (sólo pesa 17 kg), y estamos seguros que será un compañero de vida extraordinario. Buscamos para
él una familia de talante activo que le pueda dar la actividad y compañía que necesita un perro de su edad. Si lo queréis conocer, podéis preguntar por él pulsando el botón ADOPTAME que tenéis en verde debajo mismo de esta descripción.
🔴¡AVÍSO!!!! Por favor, no vengáis directamente: os podremos atender mucho mejor si sabemos que tenéis que venir y el tipo de animal que estáis buscando. Entrad en el enlace de adopción que tenéis en verde al final de esta descripción y rellenad el formulario. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me!

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!