PLUTO

Hello! My name is

PLUTO

Breed
Mestís
Size
Large
Age
2y 7m 17d
In Shelter Since
4-5-2022
Color
Blanc-Marró
Country
Spain
Location
CCAAC BARCELONES
Registration Number
39792

Description
CATALÀ:
En Pluto és molt jovenet i és un gos molt bo. Té molta energia, però és normal en un gos de la seva edat. Busquem per a ell una família que tingui ganes de tenir un bon company d'aventures. Si el voleu conèixer, podeu preguntar pel bo del Pluto prement el botó ADOPTAME que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció.
🔴AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament: us podrem atendre molt millor si sabem que heu de venir i quin tipus d'animal esteu buscant. Entreu a l'enllaç d'adopció que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció i responeu el formulari. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Pluto es muy jovencito y es un perro muy bueno. Tiene mucha energía, pero es normal en un perro de su edad. Buscamos para él una familia que tenga ganas de tener un buen compañero de aventuras. Si lo queréis conocer, podéis preguntar por el bueno de Pluto pulsando el botón ADOPTAME que tenéis en verde debajo mismo de esta descripción.
🔴¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente: os podremos atender mucho mejor si sabemos que tenéis que venir y el tipo de animal que estáis buscando. Entrad en el enlace de adopción que tenéis en verde al final de esta descripción y rellenad el formulario. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me!

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!