VOLDI

Hello! My name is

VOLDI

Breed
Mestis
Size
Medium
Age
7y 4m 18d
In Shelter Since
26-12-2021
Color
Negre-Blanc
Country
Spain
Location
REFUGI CAL PILE
Registration Number
39324

Description
CATALÀ:
En Voldi és un bon gos que ho està passant molt malament al refugi: és molt sociable i reclama molt l'atenció de la gent, però està molt nerviós i es passa el dia bordant... Busquem per a ell una família que li vulgui donar una oportunitat: molt millor si no s'ha de quedar massa estona sol a casa, perquè porta molt malament quedar-se sol... Si voleu conèixer a aquest petit príncep, podeu preguntar pel bo del Voldi escrivint a [email protected], indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Voldi es un buen perro que lo está pasando muy mal en el refugio: es muy sociable y reclama mucho la atención de la gente, pero está muy nervioso y se pasa el día ladrando... Buscamos para él una familia que le quiera dar una oportunidad: mucho mejor si no se tiene que quedar demasiado tiempo solo en casa, porque lleva muy mal quedarse solo... Si queréis conocer a este principito, podéis preguntar por el bueno de Voldi escribiendo a [email protected], indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!