SUNION

Hello! My name is

SUNION

Breed
Europea
Size
Medium
Age
2y 3m 27d
In Shelter Since
18-12-2021
Color
Ros-Blanc
Country
Spain
Location
CLINICA
Registration Number
39293

Description
CATALÀ:
En Sunion és un cadellet que ens va arribar en un estat molt crític, pensàvem que no se'n sortiria pobret... Però és un veritable campió i ha demostrat que té moltes ganes de viure. El petit Sunion té dèficit visual, i encara no fa les seves necessitats a la sorrera, així que qui l'adopti n'hi haurà d'ensenyar. El pobre Sunion necessita molt trobar una família que el vulgui cuidar i estimar... Si li voleu donar al petit Sunion l'oportunitat que tant necessita, podeu escriure a [email protected], indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Sunion es un cachorrito que nos llegó en un estado muy crítico, pensábamos que no saldría adelante pobrecito... Pero es un verdadero campeón y ha demostrado que tiene muchas ganas de vivir. El pequeño Sunion tiene déficit visual, y todavía no hace sus necesidades en la arenera, así que quién lo adopte tendrá que enseñarle. El pobre Sunion necesita mucho encontrar una familia que lo quiera y lo cuide... Si le queréis dar al pequeño Sunion la oportunidad que tanto necesita, podéis escribir a [email protected], indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me!

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!