ICE

Hello! My name is

ICE

Breed
Mestis american sttanford
Size
Large
Age
11y 5m 27d
In Shelter Since
4-10-2021
Color
Marró-Blanc
Country
Spain
Location
REFUGI CAL PILE
Registration Number
39036

Description
L'Ice és un bon gos amb una cara molt simpàtica i un caràcter molt bo, però al refugi ho està passant molt malament: el pobre no entén què ha fet malament per acabar en un refugi... Sabem que la seva família el va haver de deixar per problemes personals, i el pobre Ice ara es troba en un entorn estrany al qual no té més remei que adaptar-se... Al refugi té bona relació amb gosses (creiem que amb mascles també pot funcionar) i, a més, convivia amb gats. Pel fet de ser un gos de la seva raça, tots sabem que li costarà trobar una segona oportunitat, la qual cosa encara ens entristeix més... Si esteu pensant en portar un gos a casa, si us plau, almenys veniu-lo a conèixer: no el descarteu només per la seva raça... Podeu preguntar pel bo de l'Ice prement l'enllaç d'adopció que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció.
🔴 AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament: us podrem atendre molt millor si sabem que heu de venir i quin tipus d'animal esteu buscant. Entreu a l'enllaç d'adopció que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció i responeu el formulari. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Ice es un buen perro con una cara muy simpática y un carácter muy bueno, pero en el refugio lo está pasando muy mal: el pobre no entiende qué ha hecho mal para acabar en un refugio... Sabemos que su familia lo tuvo que dejar por problemas personales, y el pobre Ice ahora se encuentra en un entorno extraño al que no tiene más remedio que adaptarse... En el refugio tiene buena relación con perras (con machos creemos que también puede funcionar) y, además, convivía con gatos. Por el hecho de ser un perro de su raza, todos sabemos que le costará encontrar una segunda oportunidad, lo cual todavía nos entristece más... Si estáis pensando en llevar un perro a casa, por favor, al menos venidlo a conocer: no lo descartéis solo por su raza... Podéis preguntar por el bueno de Ice entrando en el enlace de adopción que tenéis en verde al final de esta descripción.
🔴 ¡AVÍSO!!!! Por favor, no vengáis directamente: os podremos atender mucho mejor si sabemos que tenéis que venir y el tipo de animal que estáis buscando. Entrad en el enlace de adopción que tenéis en verde al final de esta descripción y rellenad el formulario. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

Ningú vol GPP / Nadie quiere PPP

Gossos de les mal anomenades races potencialment perilloses (Gpp's). El cost de la seva adopció és de només 35€, i des de la protectora oferim un descompte en el cost del psicotècnic. // Perros de las mal llamadas razas potencialmente peligrosas (PPPs). El coste de su adopción es de sólo 35€, y desde la protectora ofrecemos un descuento en el coste del psicotécnico.

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!