TAM

Hello! My name is

TAM

Breed
Mestis
Size
Large
Age
7y 8m 7d
In Shelter Since
8-8-2021
Color
Atigrat-Marró
Country
Spain
Location
REFUGI CAL PILE
Registration Number
38751

Description
CATALÀ:
URGENT!!! En Tam és un gos preciós i molt innocent: és com si fos un cadell en un cos de gos adult... És un gos realment bo i entranyable. En Tam pateix un problema congènit en el paladar tou i des del refugi és molt difícil evitar-li problemes. Ara mateix està en una casa d'acollida, però l'han de tornar i tot el que ha millorat, seran passes enrere. La casa d'acollida ens diu que és un gos fantàstic i que el seu problema, des de casa, és fàcilment controlable. És MOLT URGENT trobar per a ell una nova família: tornar ara al refugi serà horrible per a ell... Si us plau, si esteu pensant en adoptar, pregunteu pel bo del Tam, no podem permetre que torni al refugi... Si podeu i voleu ajudar al pobre Tam, podeu preguntar per ell prement l'enllaç d'adopció que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció.

ESPAÑOL:
¡URGENTE!!! Tam es un perro precioso y muy inocente: es cómo si fuese un cachorro en un cuerpo de perro adulto... Es un perro realmente bueno y entrañable. Tam tiene un problema congénito en el paladar blando y desde el refugio es muy difícil evitarle problemas. Ahora mismo está en una casa de acogida, pero lo tienen que devolver y todo lo que ha mejorado, serán pasos atrás. La casa de acogida nos dice que es un perro fantástico y que su problema, desde casa, es fácilmente controlable. Es MUY URGENTE encontrar para él una nueva familia: volver ahora al refugio será horrible para él... Por favor, si estáis pensando en adoptar, preguntad por el bueno de Tam, no podemos permitir que vuelva al refugio... Si podéis y queréis ayudar al pobre Tam, podéis preguntar por él pulsando el enlace de adopción que tenéis en verde debajo mismo de esta descripción.

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

Ningú vol per malaltia / Nadie quiere por enfermedad

Els gats i gossos malalts. El cost de la seva adopció és de nomes 60€, i oferim suport veterinari a preus reduïts a les nostres instal·lacions per la malaltia amb la que surt l'animal. // Los gatos y perros enfermos. El coste de su adopción es de sólo 60€, y ofrecemos soporte veterinario a precios reducidos en nuestras instalaciones por la enfermedad con la que sale el animal.

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!