NILA

Hello! My name is

NILA

Breed
Europea
Size
Medium
Age
3y 9m 5d
In Shelter Since
22-7-2021
Color
Atigrada
Country
Spain
Location
REFUGI CAL PILE
Registration Number
38680

Description
CATALÀ:
La Nila és una gateta preciosa de la qual és impossible no enamorar-se: és molt i molt carinyosa! Però no tolera els altres gats i ho passa molt malament a la gatera... Ens temem que si no troba família aviat, s'anirà entristint i acabarà per perdre el seu caràcter amorós. Necessitem trobar per la preciosa Nila una família que li vulgui donar tot l'amor que tant necessita. Si la voleu conèixer, podeu preguntar per ella escrivint a [email protected], indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Nila es una gatita preciosa de la que es imposible no enamorarse: es muy y muy cariñosa! Pero no tolera a los demás gatos y lo pasa muy mal en la gatera... Nos tememos que si no encuentra familia pronto, se irá entristeciendo y acabará por perder su carácter amoroso. Necesitamos encontrar para la preciosa Nila una familia que le quiera dar todo el amor que tanto necesita. Si la queréis conocer, podéis preguntar por ella escribiendo a [email protected], indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!