ZEUS ARA THOR

Hello! My name is

ZEUS ARA THOR

Breed
American pit bull terrier
Size
Large
Age
4y 5m 18d
In Shelter Since
26-3-2021
Color
Negre
Country
Spain
Location
CABRILS
Registration Number
38181

Description
CATALÀ:
En Thor és un d'aquells gossos que des de la protectora diem que tenen una emocionalitat fràgil: és un gos no socialitzat i s'espanta davant de qualsevol estímul que ell pugui identificar com a perillós, i pot arribar a reaccionar. Quan se sent segur i tranquil és un bon gos, però necessita ajuda... Busquem per a ell una família sense nens ni més animals, que visqui en un entorn tranquil, lluny dels estímuls urbans, i que el vulgui ajudar a sentir-se segur i feliç. Si sou una família generosa, amb ganes d'ajudar a un gos que ho necessita molt, podeu preguntar pel Thor prement el botó ADOPTAME que teniu en verd a sota d'aquesta descripció.
🔴AVÍS!!!! En Thor, per la seva raça, necessitarà assegurança i llicència per a conducció de gossos potencialment perillosos.

ESPAÑOL:
Thor es uno de aquellos perros que desde la protectora decimos que tienen emocionalidad frágil: es un perro no socializado y se asusta ante cualquier estímulo que él pueda identificar como peligroso, y puede llegar a reaccionar. Cuando se siente seguro y tranquilo es un buen perro, pero necesita ayuda... Buscamos para él una familia sin niños ni más animales, que viva en un entorno tranquilo, lejos de los estímulos urbanos, y que lo quiera ayudar a sentirse seguro y feliz. Si sois una familia generosa, con ganas de ayudar a un perro que lo necesita mucho, podéis preguntar por Thor pulsando el botón ADOPTAME que tenéis en verde al final de esta descripción.
🔴¡AVISO!!!! Thor, por su raza, necesitará seguro y licencia para conducción de perros potencialmente peligrosos.

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

Ningú vol GPP / Nadie quiere PPP

Gossos de les mal anomenades races potencialment perilloses (Gpp's). El cost de la seva adopció és de només 35€, i des de la protectora oferim un descompte en el cost del psicotècnic. // Perros de las mal llamadas razas potencialmente peligrosas (PPPs). El coste de su adopción es de sólo 35€, y desde la protectora ofrecemos un descuento en el coste del psicotécnico.

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!