MEDIR

Hello! My name is

MEDIR

Breed
Europea
Size
Medium
Age
9y 3m 24d
In Shelter Since
5-3-2021
Color
Blanc-Taronja
Country
Spain
Location
REFUGI CAL PILE
Registration Number
38127

Description
CATALÀ:
En Medir és un gat molt guapo i molt afectuós. Fa poquet que és amb nosaltres i davant de coses inesperades, s'espanta i bufa, però quan està tranquil, és un gat molt bo. A més, ha arribat amb una lesió a la part del darrere, i això fa que tingui la cua morta i li provoqui incontinència (ell va a la caixa a fer les seves necessitats, però moltes vegades no s'adona i les fa també caminant). Busquem per a ell una família de tarannà tranquil que li vulgui donar al bo del Medir tot l'amor i tota la calma que necessita, i que no l'importi aquest problema d'incontinència (potser seria millor una família que visqui a un entorn controlat i a on el Medir pugui tenir accés a l'exterior). Podeu preguntar per ell escrivint a [email protected], indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Medir es un gato muy guapo y muy cariñoso. Lleva poquito con nosotros y ante cosas inesperadas, se asusta y bufa, pero cuando está tranquilo es un gato muy bueno. Además, ha llegado con una lesión en la parte de detrás, y esto le provoca que tenga la cola muerta y le provoque incontinencia (él va a la caja a hacer sus necesidades, pero muchas veces no se da cuenta y las hace también caminando). Buscamos para él una familia de talante tranquilo que le quiera dar al bueno de Medir todo el amor y toda la calma que necesita, y que no le importe este problema de incontinencia (quizá sería mejor una familia que viva en un entorno controlado y en donde Medir pueda tener acceso al exterior). Podéis preguntar por él escribiendo a [email protected], indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!