PERSEO ARA RAMBO

Hello! My name is

PERSEO ARA RAMBO

Breed
Mestis
Size
Medium
Age
4y 1m 28d
In Shelter Since
1-2-2022
Color
Negre-Blanc
Country
Spain
Location
REFUGI CAL PILE
Registration Number
38063

Description
CATALÀ:
En Rambo és un gos molt simpàtic i de mida petita (només pesa 15 kg), però no s'adapta a la vida del refugi i té pànic als altres gossos. En Rambo ens va venir derivat de benestar social, ple de ferides a la cara a causa d'una leishmània sense tractar, i pel pobre la vida en el refugi està essent terrible... Ho passa molt malament pobret... Necessita una família que li vulgui retornar la vida en família. Millor si és gos únic, perquè té por dels altres gossos. Si voleu ajudar a un gosset que ho necessita molt, pregunteu pel petit Rambo prement l'enllaç d'adopció que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció.
🔴 AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament: us podrem atendre molt millor si sabem que heu de venir i quin tipus d'animal esteu buscant. Entreu a l'enllaç d'adopció que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció i responeu el formulari. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Rambo es un perro muy simpático y de tamaño pequeño (solamente pesa 15 kg), pero no se adapta a la vida del refugio y tiene pánico a los otros perros. Rambo nos vino derivado de bienestar social, lleno de heridas en la cara a causa de una leishmania sin tratar, y para el pobre la vida en el refugio está siendo terrible... Lo pasa muy mal pobrecito... Necesita una familia que le quiera devolver la vida en familia. Mejor si es perro único, porque tiene miedo de los demás perros. Si queréis ayudar a un perrito que lo necesita mucho, preguntad por el pequeño Rambo pulsando en el enlace de adopción que tenéis en verde debajo mismo de esta descripción.
🔴 ¡AVÍSO!!!! Por favor, no vengáis directamente: os podremos atender mucho mejor si sabemos que tenéis que venir y el tipo de animal que estáis buscando. Entrad en el enlace de adopción que tenéis en verde al final de esta descripción y rellenad el formulario. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!