MOLL

Hello! My name is

MOLL

Breed
Mestis
Size
Large
Age
5y 28d
In Shelter Since
4-11-2020
Color
Marró
Country
Spain
Location
CCAAC BARCELONES
Registration Number
37365

Description
CATALÀ:
En Moll és un gos jove, ple d'energia, molt juganer i que adora passejar! Busquem per a ell una família amb un ritme de vida actiu que li pugui donar al bo del Moll l'activitat i l'amor que necessita. És un molt bon gos que us donarà molta felicitat i alegries! Si el voleu conèixer, podeu preguntar per ell escrivint a [email protected], indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴 AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Moll es un perro joven, lleno de energía, muy juguetón y que adora pasear! Buscamos para él una familia con un ritmo de vida activo que le pueda dar al bueno de Moll la actividad y el amor que necesita. Es un muy buen perro que os dará mucha felicidad y alegrías! Si lo queréis conocer, podéis preguntar por él escribiendo a [email protected], indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴 ¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!