DOG

Hello! My name is

DOG

Breed
Mestis american sttanford
Size
Large
Age
5y 8m 27d
In Shelter Since
27-7-2020
Color
Marró-Blanc
Country
Spain
Location
CCAAC BARCELONES
Registration Number
37224

Description
CATALÀ:
En Dog és un gos preciós que en un primer moment, com passa amb molts dels gossos i gats que arriben als refugis d'animals, es mostra insegur i desconfiat, però tot i fer poc temps que és a la protectora les cuidadores ens diuen del Dog que amb elles ja no té por i que és un gos súper bo que no fa més que buscar carícies i "mimos". Busquem pel bo del Dog una família que li vulgui donar l'oportunitat de tornar a ser un gos de casa. Si el voleu conèixer, podeu preguntar per ell escrivint a [email protected], indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴 AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Dog es un perro precioso que, como pasa con muchos de los perros y gatos que llegan a los refugios de animales, en un primer momento se muestra inseguro y desconfiado, pero, aunque lleva poco tiempo en la protectora, las cuidadoras nos dicen de Dog que con ellas ya no tiene miedo y que es un perro súper bueno que no hace más que buscar caricias y "mimos". Buscamos para el bueno de Dog una familia que le quiera dar la oportunidad de volver a ser un perro de casa. Si lo queréis conocer, podéis preguntar por él escribiendo a [email protected], indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴 ¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

Ningú vol GPP / Nadie quiere PPP

Gossos de les mal anomenades races potencialment perilloses (Gpp's). El cost de la seva adopció és de només 35€, i des de la protectora oferim un descompte en el cost del psicotècnic. // Perros de las mal llamadas razas potencialmente peligrosas (PPPs). El coste de su adopción es de sólo 35€, y desde la protectora ofrecemos un descuento en el coste del psicotécnico.

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!