LARA

Hello! My name is

LARA

Breed
Europea
Size
Medium
Age
4y 9m 27d
In Shelter Since
13-6-2020
Color
Atigrat
Country
Spain
Location
In fostering
Registration Number
36972

Description
CATALÀ:
La Lara és una gata recollida en una colònia en perill. En aquest moment es troba molt espantada a la gatera, però té moltes possibilitats d’adaptar-se a una llar i al contacte amb les persones. Caldria que trobés una família adoptant quan abans millor per evitar que segueixi espantada i que augmenti la seva desconfiança. Si la voleu conèixer, podeu venir directament al refugi, o podeu preguntar per ella escrivint a [email protected], indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴 AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Lara es una gata recogida en una colonia en peligro. En este momento se encuentra muy asustada en la gatera, pero tiene muchas posibilidades de adaptarse a un hogar y al contacto con las persones. Tendría que encontrar una familia adoptante cuanto antes mejor para evitar que siga asustada y aumente su desconfianza. Si la queréis conocer, podéis venir directamente al refugio, o podéis preguntar por ella escribiendo a [email protected], indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴 ¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!