NITO ARA MAX

Hello! My name is

NITO ARA MAX

Breed
Mestis
Size
Large
Age
6y 5m 27d
In Shelter Since
28-6-2020
Color
Marro clar
Country
Spain
Location
REFUGI CAL PILE
Registration Number
36221

Description
CATALÀ:
En Nito és un gos molt actiu, amb molta energia i no té molt bona relació amb els altres gossos. Amb les persones és un molt bon gos. Ens va arribar en un estat realment lamentable, molt primet, però de mica en mica es va recuperant i d'aquí a poc serà un gos preciós! El pobre Nito no ha tingut una bona vida, i ara nosaltres farem tot el possible perquè el seu futur només estigui ple de coses bones. Si esteu pensant a adoptar un gos que necessita oblidar el seu passat i començar una nova vida, l'heu de venir a conèixer. Podeu preguntar per ell escrivint a [email protected] , indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴 AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Nito es un perro muy activo, con mucha energía y no tiene muy buena relación con los demás perros. Con las personas es un muy buen perro. Nos llegó en un estado realmente lamentable, muy delgadito y desnutrido, pero poco a poco se va recuperando y dentro de poco será un perro precioso! El pobre Nito no ha tenido una buena vida, y ahora nosotros haremos todo lo posible para que su futuro solamente esté lleno de cosas buenas. Si estáis pensando en adoptar a un perro que necesita olvidar su pasado y empezar una nueva vida, lo tenéis que venir a conocer. Podéis preguntar por él escribiendo a [email protected] , indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴 ¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!