MALTO

Hello! My name is

MALTO

Breed
Pit bull terrier americà
Size
Medium
Age
6y 7m 28d
In Shelter Since
17-12-2020
Color
Marro
Country
Spain
Location
CABRILS
Registration Number
35990

Description
CATALÀ:
En Malto és un gos sociable, carinyós, i respectuós. Evita el conflicte amb gossos pel carrer i ha conviscut amb alguns altres gossos en el refugi. Passeja tranquil, no reacciona a res. Li encanta anar amb cotxe: puja sol i ni es mou mentre anem de camí. És un gos molt sociable amb la gent! Es mostra molt afectuós i simpàtic amb tothom que el saluda pel carrer. És un gos realment preciós, i tot que és un gos gran i fort, té un cor molt dolç i és molt bo... Tothom qui coneix al Malto, no pot evitar enamorar-se'n... Si el veniu a conèixer, estem segurs que us enamorareu d'ell... Si esteu pensant en adoptar, no dubteu en venir-lo a conèixer. Podeu preguntar pel bo del Malto prement l'enllaç d'adopció que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció.
🔴 AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament: us podrem atendre molt millor si sabem que heu de venir i quin tipus d'animal esteu buscant. Entreu a l'enllaç d'adopció que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció i responeu el formulari. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Malto es un perro sociable, cariñoso y respetuoso. Evita el conflicto con los demás perros por la calle y ha convivido con algunos otros perros en el refugio. Pasea tranquilo, no reacciona a nada. Le encanta ir en coche: sube solo y ni se mueve mientras vamos de camino. ¡Es un perro muy sociable con la gente! Se muestra muy cariñoso y simpático con todo el que lo saluda por la calle. Es un perro realmente precioso, y aunque su aspecto es grande y fuerte, tiene un corazón muy dulce y es muy bueno... Todo el que conoce a Malto, no puede evitar enamorarse... Si lo venís a conocer, estamos seguros que os enamoraréis de él... Si estáis pensando en adoptar, no dudéis en venir a conocerle. Podéis preguntar por el bueno de Malto pulsando el enlace de adopción que tenéis en verde debajo mismo de esta descripción.
🔴 ¡AVÍSO!!!! Por favor, no vengáis directamente: os podremos atender mucho mejor si sabemos que tenéis que venir y el tipo de animal que estáis buscando. Entrad en el enlace de adopción que tenéis en verde al final de esta descripción y rellenad el formulario. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

Ningú vol GPP / Nadie quiere PPP

Gossos de les mal anomenades races potencialment perilloses (Gpp's). El cost de la seva adopció és de només 35€, i des de la protectora oferim un descompte en el cost del psicotècnic. // Perros de las mal llamadas razas potencialmente peligrosas (PPPs). El coste de su adopción es de sólo 35€, y desde la protectora ofrecemos un descuento en el coste del psicotécnico.

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!