DUVA

Hello! My name is

DUVA

Breed
American stafford terrier
Size
Large
Age
5y 5m 27d
In Shelter Since
9-4-2022
Color
Beige o marfil
Country
Spain
Location
CAADMATARÓ
Registration Number
35914

Description
CATALÀ:
La Duva és una gossa preciosa, però ha tingut un passat difícil que l'ha convertit en una gossa desconfiada. Quan agafa vincle, és una gosseta que és capaç de demostrar tot l'amor que és capaç de donar, però necessita temps... Busquem per a ella una d'aquelles famílies especials que volen i poden donar una oportunitat als animals que ningú vol... La Duva ja fa 4 anys que espera una família... Si voleu saber més coses de la princesa Duva, pregunteu per ella prement el botó ADOPTAME que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció o, si ho preferiu, podeu venir directament al refugi que indica aquesta fitxa a l'apartat localització.
🔴AVÍS!!!! Duva, per la seva raça, necessitarà assegurança i llicència per a conducció de gossos potencialment perillosos.

ESPAÑOL:
Duva es una perra preciosa, pero ha tenido un pasado difícil que la ha convertido en una perra desconfiada. Cuando coge vínculo, es una perrita que es capaz de demostrar todo el amor que es capaz de dar, pero necesita tiempo... Buscamos para ella una de aquellas familias especiales que quieren y pueden dar una oportunidad a los animales que nadie quiere... Duva ya lleva 4 años esperando una familia... Si queréis saber más cosas de la princesa Duva, preguntad por ella pulsando el botón ADOPTAME que tenéis en verde debajo mismo de esta descripción o, si lo preferís, podéis venir directamente al refugio que indica esta ficha en el apartado localización.
🔴¡AVISO!!!! Duva, por su raza, necesitará seguro y licencia para conducción de perros potencialmente peligrosos.

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

Ningú vol GPP / Nadie quiere PPP

Gossos de les mal anomenades races potencialment perilloses (Gpp's). El cost de la seva adopció és de només 35€, i des de la protectora oferim un descompte en el cost del psicotècnic. // Perros de las mal llamadas razas potencialmente peligrosas (PPPs). El coste de su adopción es de sólo 35€, y desde la protectora ofrecemos un descuento en el coste del psicotécnico.

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!