GOMINOLA ARA NOLA

Hello! My name is

GOMINOLA ARA NOLA

Breed
Pit bull terrier americà
Size
Large
Age
7y 4m 27d
In Shelter Since
1-8-2019
Color
Negre
Country
Spain
Location
CCAAC BARCELONES
Registration Number
35447

Description
CATALÀ:

La Gominola és una gosseta boníssima: li encanta la gent, i per això quan arriben les cuidadores no para de cridar-les perquè estiguin per ella. És una gosseta molt simpàtica, amb molta vitalitat i amb moltes ganes de jugar (li encanten les pilotes i qualsevol cosa que pugui fer servir com a pilota). És una molt bona gossa que necessita trobar una família que se l'estimi molt i li pugui donar tot el joc i amor que necessita. Si la voleu conèixer, podeu escriure preguntant per ella a [email protected] , indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.

ESPAÑOL:

Gominola es una perrita buenísima: le encanta la gente, y por eso cuando llegan las cuidadoras llama su atención para que estén por ella. Es una perrita muy simpática, con mucha vitalidad y con muchas ganas de jugar (le encantan las pelotas y cualquier cosa que pueda usar como pelota). Es una muy buena perra que necesita encontrar una familia que la quiera mucho y le pueda dar todo el juego y amor que necesita. Si la queréis conocer, podéis escribir preguntando por ella a [email protected] , indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.


Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

Ningú vol GPP / Nadie quiere PPP

Gossos de les mal anomenades races potencialment perilloses (Gpp's). El cost de la seva adopció és de només 35€, i des de la protectora oferim un descompte en el cost del psicotècnic. // Perros de las mal llamadas razas potencialmente peligrosas (PPPs). El coste de su adopción es de sólo 35€, y desde la protectora ofrecemos un descuento en el coste del psicotécnico.

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!