ASTON

Hello! My name is

ASTON

Breed
American pit bull terrier
Size
Large
Age
6y 3m 27d
In Shelter Since
3-7-2019
Color
Marro-blanc
Country
Spain
Location
CCAAC BARCELONES
Registration Number
35234

Description
CATALÀ:
L'Aston ja fa més de 2 anys que espera una família des de la protectora... És un gos molt jove, amb molta energia i amb molt amor per donar. Li agrada molt el contacte amb la gent i el joc, sempre que sigui ell els que el busqui. Necessita que se li deixi el seu espai i que no se'l forci. No li agrada la manipulació forçada, per la qual cosa és necessari crear amb ell un bon vincle. Però si et té confiança i et coneix, és un gos fantàstic. En passeig per ciutat es porta molt bé: amb passeig tranquil, sense reaccionar ni a gossos ni a persones ni altres estímuls. És un bon gos que només necessita una mica de paciència. Si troba a la persona adequada pot ser un gos 10!
Si li voleu donar una oportunitat al pobre Aston, podeu preguntar per ell escrivint a [email protected], indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴 AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Aston ya lleva más de 2 años esperando una familia desde la protectora... Es un perro muy joven, con mucha energía y con mucho amor por dar. Le gusta mucho el contacto con la gente y el juego, siempre que sea él el que lo busque. Necesita que se le deje su espacio y que no se lo fuerce. No le gusta la manipulación forzada, por lo que es necesario crear con él un buen vínculo. Pero si te tiene confianza y te conoce, es un perro fantástico. En paseo por ciudad se porta muy bien: paseo tranquilo, sin reaccionar ni a perros ni a personas nia otros estímulos. Es un buen perro que sólo necesita un poco de paciencia. ¡Si encuentra a la persona adecuada puede ser un perro 10!
Si le queréis dar una oportunidad al pobre Aston, podéis preguntar por él escribiendo a [email protected], indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴 ¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

Ningú vol GPP / Nadie quiere PPP

Gossos de les mal anomenades races potencialment perilloses (Gpp's). El cost de la seva adopció és de només 35€, i des de la protectora oferim un descompte en el cost del psicotècnic. // Perros de las mal llamadas razas potencialmente peligrosas (PPPs). El coste de su adopción es de sólo 35€, y desde la protectora ofrecemos un descuento en el coste del psicotécnico.

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!