SUNY

Hello! My name is

SUNY

Breed
Europea
Size
Medium
Age
12y 11m 27d
In Shelter Since
13-4-2019
Color
Tigrat ros i blanc
Country
Spain
Location
In fostering
Registration Number
34606

Description
CATALÀ:
En Suny va ser recollit en una colònia en molt mal estat, amb una ferida infectada al coll. El pobre suny, a més, és positiu a immunodeficiència felina, per la qual cosa no recomanem que convisqui amb altres gats que no siguin, com ell, positius. Per posar-li les coses més difícils, el pobre Suny té problemes renals, pel que necessita pinso especial. Però el que més necessita el bo del Suny és tranquil·litat i molt d'amor... Sabem que el Suny ho té molt difícil per trobar una família, però estem segurs que a algun lloc hi ha una família per a ell... Si li voleu donar l'oportunitat de tenir una nova vida, podeu preguntar per ell escrivint a [email protected] , indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
Nota: Si voleu saber més coses sobre la immunodeficiència felina, podeu entrar en aquest enllaç:  https://www.protectoramataro.org/ca/immunodeficiencia-felina
🔴 AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Suny fue recogido en una colonia en muy mal estado, con una herida infectada en el cuello. El pobre Suny, además, es positivo en inmunodeficiencia felina, por lo cual no recomendamos que conviva con otros gatos que no sean, como él, positivos. Para ponerle las cosas más difíciles, el pobre Suny tiene problemas renales, por lo que necesita pienso especial. Pero lo que más necesita el bueno de Suny es tranquilidad y mucho amor... Sabemos que Suny lo tiene muy difícil para encontrar una familia, pero estamos seguros que en algún lugar hay una familia para él... Si le queréis dar la oportunidad de tener una nueva vida, podéis preguntar por él escribiendo a [email protected] , indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.  
Nota: Si queréis saber más cosas sobre la inmunodeficiencia felina, podéis entrar en este enlace:  https://www.protectoramataro.org/es/inmunodeficiencia-felina
🔴 ¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

Ningú vol per malaltia / Nadie quiere por enfermedad

Els gats i gossos malalts. El cost de la seva adopció és de nomes 60€, i oferim suport veterinari a preus reduïts a les nostres instal·lacions per la malaltia amb la que surt l'animal. // Los gatos y perros enfermos. El coste de su adopción es de sólo 60€, y ofrecemos soporte veterinario a precios reducidos en nuestras instalaciones por la enfermedad con la que sale el animal.

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!