RANGER

Hello! My name is

RANGER

Breed
Pit bull terrier americà
Size
Large
Age
9y 11m 28d
In Shelter Since
12-4-2019
Color
Marro
Country
Spain
Location
CAN MORET
Registration Number
34601

Description
CATALÀ:

En Ranger és un gos amb un caràcter molt bo. Amb la gent és un veritable encant, molt intel·ligent i obedient, i molt afectuós. Amb la presentació apropiada, pot conviure perfectament amb altres gossos. És un molt bon gos que necessita trobar una família per tornar a ser feliç... Si li voleu donar una segona oportunitat, podeu preguntar per ell escrivint a [email protected] , indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.

ESPAÑOL:

Ranger es un perro con un carácter muy bueno. Con la gente es un verdadero encanto, muy inteligente y obediente, y muy cariñoso. Con la presentación apropiada, puede convivir perfectamente con otros perros. Es un muy buen perro que necesita encontrar una familia para volver a ser feliz... Si le queréis dar una segunda oportunidad, podéis preguntar por él escribiendo a [email protected] , indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.


Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

Ningú vol GPP / Nadie quiere PPP

Gossos de les mal anomenades races potencialment perilloses (Gpp's). El cost de la seva adopció és de només 35€, i des de la protectora oferim un descompte en el cost del psicotècnic. // Perros de las mal llamadas razas potencialmente peligrosas (PPPs). El coste de su adopción es de sólo 35€, y desde la protectora ofrecemos un descuento en el coste del psicotécnico.

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!