FANY

Hello! My name is

FANY

Breed
Mestis de pit bull
Size
Large
Age
10y 9m 27d
In Shelter Since
9-8-2018
Color
Marro clar-blanc
Country
Spain
Location
CAN MORET
Registration Number
32762

Description
CATALÀ:

La Fany és una gosseta encara molt jove i molt entranyable. Li encanta jugar i és extraordinàriament carinyosa. Una molt bona gosseta per qui busquem una família que li pugui donar tot l'amor que necessita i que sàpiga apreciar tot l'amor que la Fany té per donar. A més a més, la Fany conviu molt bé amb altres gossos. Si la voleu conèixer, podeu venir directament al refugi, o bé podeu preguntar per ella escrivint a [email protected] , indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.

ESPAÑOL:

Fany es una perrita todavía muy joven y muy entrañable. Le encanta jugar y es extraordinariamente cariñosa. Una muy buena perrita para la que buscamos una familia que le pueda dar todo el amor que necesita y que sepa apreciar todo el amor que Fany tiene para dar. Además Fany convive muy bien con otros perros. Si la queréis conocer, podéis venir directamente al refugio, o bien podéis preguntar por ella escribiendo a [email protected] , indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.


Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

Ningú vol GPP / Nadie quiere PPP

Gossos de les mal anomenades races potencialment perilloses (Gpp's). El cost de la seva adopció és de només 35€, i des de la protectora oferim un descompte en el cost del psicotècnic. // Perros de las mal llamadas razas potencialmente peligrosas (PPPs). El coste de su adopción es de sólo 35€, y desde la protectora ofrecemos un descuento en el coste del psicotécnico.

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!