hello! my name is

BUDY

Breed

American pit bull terrier

Size

Large

Age

5y 20d

In shelter since

12-06-2018

Color

Canyella

Country

Spain

City/Town

Mataró

Registration number

32515


Description

CATALÀ:
En Budy és un gos encara jove i amb una cara preciosa que enamora. És un gos molt bo, tot i que una miqueta tímid, però un encant de gos que estem segurs que serà un perfecte company de vida. Busquem per a ell una família que se'l vulgui estimar molt i que li pugui proporcionar la companyia i el joc que un gos com ell necessita. Si el voleu conèixer podeu preguntar per ell escrivint a  [email protected] , indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴 AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected] Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Budy es un perro todavía joven y con una cara preciosa que enamora. Es un perro muy bueno, aunque un poquito tímido, pero un encanto de perro que estamos seguros que será un perfecto compañero de vida. Buscamos para él una familia que le quiera mucho y que le pueda proporcionar la compañía y el juego que un perro como él necesita. Si le queréis conocer podéis preguntar por él escribiendo a [email protected] , indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴 ¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected] ¡Gracias por entenderlo!


Telephone Numbers

Want to help?

Adopt Me!

or

Sponsor

Adoption Packages

Ningú vol GPP / Nadie quiere PPP

Gossos de les mal anomenades races potencialment perilloses (Gpp's). El cost de la seva adopció és de només 30€, i des de la protectora assumim el cost de l'assegurança del primer any i un descompte en el cost del psicotècnic. // Perros de las mal llamadas razas potencialmente peligrosas (PPPs). El coste de su adopción es de sólo 30€, y desde la protectora asumimos el coste del seguro el primer año, así como un descuento en el coste del psicotécnico.

Timeline

No Timeline posts available for this pet