NORBERT

Hello! My name is

NORBERT

Breed
Pit bull terrier americà
Size
Large
Age
7y 7m 28d
In Shelter Since
11-4-2018
Color
Blanc-marro clar
Country
Spain
Location
CCAAC BARCELONES
Registration Number
32481

Description
CATALÀ:

En Norbert és un gos guapíssim i molt bo amb les persones que ja fa molt que espera una família. És un molt bon gos que necessita una família que aposti per ell i el faci oblidar que un dia va ser abandonat. Si voleu conèixer el preciós Norbert, podeu preguntar per ell escrivint a [email protected] , indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.

ESPAÑOL:

Norbert es un perro guapísimo y muy bueno con las personas que ya lleva mucho esperando una familia. Es un muy buen perro que necesita una familia que apueste por él y le haga olvidar que un día fue abandonado. Si queréis conocer el precioso Norbert, podéis preguntar por él escribiendo a [email protected] , indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.


Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

Ningú vol GPP / Nadie quiere PPP

Gossos de les mal anomenades races potencialment perilloses (Gpp's). El cost de la seva adopció és de només 35€, i des de la protectora oferim un descompte en el cost del psicotècnic. // Perros de las mal llamadas razas potencialmente peligrosas (PPPs). El coste de su adopción es de sólo 35€, y desde la protectora ofrecemos un descuento en el coste del psicotécnico.

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!