LOLA

Hello! My name is

LOLA

Breed
Pit bull terrier americà
Size
Large
Age
10y 7m 27d
In Shelter Since
28-6-2018
Color
Negre-blanc
Country
Spain
Location
CAN MORET
Registration Number
32479

Description
CATALÀ:
La Lola és una gossa que està bastant inquieta al refugi: suposem que no entén què ha fet malament per ser abandonada i, probablement, si tenim en compte el seu caràcter insegur, no ha tingut un passat massa bo... És una gosseta que només necessita una família que la vulgui estimar com es mereix: tot i la seva inseguretat, si t'acostes a ella amb gest suau, de seguida te la fas teva i mostra un caràcter carinyós i entranyable. Pot conviure amb altres gossos, però no tolera que se li acostin si hi ha menjar pel mig. Una bona gosseta que només necessita sentir-se estimada i segura. Si la voleu conèixer, podeu preguntar per ella escrivint a [email protected] , indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴 AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Lola es una perra que está bastante inquieta en el refugio: suponemos que no entiende qué ha hecho mal para ser abandonada y, probablemente, si tenemos en cuenta su carácter inseguro, no ha tenido un pasado demasiado bueno... Es una perrita que sólo necesita una familia que la quiera como se merece: a pesar de su inseguridad, si te acercas a ella con gesto suave, enseguida te la haces tuya y muestra un carácter cariñoso y entrañable. Puede convivir con otros perros, pero no tolera que se le acerquen si hay comida de por medio. Una buena perrita que sólo necesita sentirse querida y segura. Si la queréis conocer, podéis preguntar por ella escribiendo a [email protected] , indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴 ¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

Ningú vol GPP / Nadie quiere PPP

Gossos de les mal anomenades races potencialment perilloses (Gpp's). El cost de la seva adopció és de només 35€, i des de la protectora oferim un descompte en el cost del psicotècnic. // Perros de las mal llamadas razas potencialmente peligrosas (PPPs). El coste de su adopción es de sólo 35€, y desde la protectora ofrecemos un descuento en el coste del psicotécnico.

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!