NUTRO

Hello! My name is

NUTRO

Breed
American pit bull terrier
Size
Medium
Age
6y 3m 27d
In Shelter Since
29-4-2021
Color
Blanc-tigrat marro
Country
Spain
Location
CCAAC BARCELONES
Registration Number
32260

Description
CATALÀ:
En Nutro és un gos molt jove que ens va arribar quan encara era un cadellot. Casos com el seu ens fan molta llàstima: no ens agrada que cap animal hagi de créixer en un refugi... En Nutro és un gos que quan agafa confiança, és simpàtic, actiu, juganer i amb moltíssimes ganes de viure, i busquem per ell una família que tingui ganes de tenir un company de quatre potes amb el qual compartir aventures i bons moments. Millor una família sense nens petits i sense més animals, perquè en Nutro ha crescut a un refugi i necessita que se li respecti el seu espai. Fora d'això és un molt bon gos i ja va essent hora que trobi una família... Si el voleu conèixer, podeu preguntar per ell escrivint a [email protected], indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴 AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Nutro es un perro muy joven que nos llegó cuando todavía era un cachorrote. Casos como el suyo nos dan mucha pena: no nos gusta que ningún animal tenga que crecer en un refugio... Nutro es un perro que, cuando coge confianza, es simpático, activo, juguetón y con muchísimas ganas de vivir, y buscamos para él una familia que tenga ganas de tener un compañero de cuatro patas con el que compartir aventuras y buenos momentos. Mejor una familia sin niños pequeños y sin más animales, porque Nutro ha crecido en un refugio y necesita que se le respete su espacio. Por lo demás es un muy buen perro y ya va siendo hora que encuentre una familia... Si lo queréis conocer, podéis preguntar por él escribiendo a [email protected], indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴 ¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

Ningú vol GPP / Nadie quiere PPP

Gossos de les mal anomenades races potencialment perilloses (Gpp's). El cost de la seva adopció és de només 35€, i des de la protectora oferim un descompte en el cost del psicotècnic. // Perros de las mal llamadas razas potencialmente peligrosas (PPPs). El coste de su adopción es de sólo 35€, y desde la protectora ofrecemos un descuento en el coste del psicotécnico.

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!