SIMBA

Hello! My name is

SIMBA

Breed
Mestis
Size
Medium
Age
9y 6m 27d
In Shelter Since
25-4-2021
Color
Tricolor
Country
Spain
Location
CAADMATARÓ
Registration Number
28113

Description
CATALÀ:
En Simba és un gos amb una trista història. Va arribar a la nostra protectora provinent de benestar social, donat que la mare del propietari afirmava que el seu fill estava incapacitat per tenir-lo. Quan va arribar, vàrem veure que portava xip aun altre nom, i el propietari original ens va dir que li havia donat a un tercer perquè des de petit mossegava... En Simba és un gos tímid i espantadís, tot i que quan es troba en entorn conegut i amb gent coneguda, es mostra tranquil i juganer. Conviu de meravella amb els altres gossos i passeja molt bé i molt tranquil.... Tot i el temps que porta amb nosaltres, en Simba encara té punts d'inseguretat, i no tolera que el forcin ni que el manipulin massa, però es deixa posar perfectament la corretja per sortir a passejar. Estem segurs que amb una mica de paciència i en un entorn on el Simba se senti segur, serà un gran gos... Si algú li vol donar una oportunitat, pot preguntar per ell escrivint a [email protected] , indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴 AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Simba es un perro con una triste historia. Llegó a nuestra protectora precedente de bienestar social, dado que la madre del propietario afirmaba que su hijo estaba incapacitado para tenerlo. Cuando llegó, vimos que llevaba chip a otro nombre, y el propietario original nos dijo que lo había dado a un tercero porque desde pequeño mordía... Simba es un perro tímido y asustadizo, aunque cuando se encuentra en entorno conocido y con gente conocida, se muestra tranquilo y juguetón. Convive de maravilla con otros perros y pasea muy bien y muy tranquilo.... A pesar del tiempo que lleva con nosotros, Simba todavía tiene puntos de inseguridad, y no tolera que lo fuercen ni que lo manipulen demasiado, pero se deja poner perfectamente la correa para salir a pasear. Estamos seguros que con un poco de paciencia y en un entorno donde Simba se sienta seguro, será un gran perro... Si alguien le quiere dar una oportunidad, puede preguntar por él escribiendo a [email protected] , indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴 ¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

Ningú vol per problemes d'adaptació / Nadie quiere por problemas de adaptación

Els gossos i gats que poden presentar algun problema d'adaptació a la nova llar. El cost de la seva adopció és de només 60€, i des de la protectora oferim un acompanyament amb educador fer facilitar la seva adaptació a la nova família. // Los perros y gatos que pueden presentar algún problema de adaptación al nuevo hogar. El coste de su adopción es de sólo 60€, y desde la protectora ofrecemos acompañamiento con educador para facilitar la adaptación a la nueva familia.

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!