DRUM ARA SIMBA

Hello! My name is

DRUM ARA SIMBA

Breed
Mestis
Size
Medium
Age
11y 24d
In Shelter Since
26-4-2022
Color
Negre
Country
Spain
Location
REFUGI CAL PILE
Registration Number
21127

Description
CATALÀ:
En Simba ja té una edat i és un gos molt bo i molt carinyós: li agraden molt les carícies, i és molt obedient. Però el pobre Simba entra en estat de pànic quan sent sorolls forts com tempestes o petards, o qualsevol altra situació que no s'espera... És un bon gos, però necessita una família que pugui comprometre's a treballar aquestes pors. Des de la protectora us donarem tot el suport que necessiteu. Millor una família sense nens. Si podeu ajudar al pobre Simba, podeu preguntar per ell prement el botó ADOPTAME que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció.
🔴AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament: us podrem atendre molt millor si sabem que heu de venir i quin tipus d'animal esteu buscant. Entreu a l'enllaç d'adopció que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció i responeu el formulari. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Simba ya tiene una edad y es un perro muy bueno y muy cariñoso: le gustan mucho las caricias, y es muy obediente. Pero el pobre Simba entra en estado de pánico cuando oye ruidos fuertes como tormentas o petardos, o cualquier otra situación que no se espera... Es un buen perro, pero necesita una familia que pueda comprometerse a trabajar estos miedos. Desde la protectora os daremos todo el apoyo que necesitéis. Mejor una familia sin niños. Si podéis ayudar al pobre Simba, podéis preguntar por él pulsando el botón ADOPTAME que tenéis en verde debajo mismo de esta descripción.
🔴¡AVÍSO!!!! Por favor, no vengáis directamente: os podremos atender mucho mejor si sabemos que tenéis que venir y el tipo de animal que estáis buscando. Entrad en el enlace de adopción que tenéis en verde al final de esta descripción y rellenad el formulario. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me!

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!