Gandalf - Dog - 11pets: Adopt

hello! my name is

Gandalf

Breed

Spanish Greyhound (Galgo Español)

Size

Large

Age

5y 5m 26d

In shelter since

04-02-2021

Color

negre

Country

Spain

City/Town

Caldes de Montbui

Registration number

784


Description

Apadrinat per Olga Galan
El nostre Gandalf El Galgo va néixer al 2017 i al Gener del 2020 el vam rescatar d’una protectora d’Extremadura on no veien sortida per a ell.
No sabem gens del seu passat però si podem parlar-vos del que coneixem d’ell des que està amb nosaltres. Com a bon galgo, és un gos actiu, amb unes ganes immenses de córrer i gaudint com un boig els ratets que li és possible fer-ho.
Per desgràcia per ell i per nosaltres ha sigut retornat dues vegades per gestionar malament el seu nivell d’estrès i arribar a mossegar. Fora d’aquests dos moments puntuals, que òbviament s’han d’anar treballant, en una situació normal es un gos molt afectuós que busca constantment les carícies de la persona que té amb ell.
Als passejos va molt bé fins que es creua amb un gos i puja al 100% la seva excitació, en aquests moments has de saber com portar-lo per no tenir risc d’una redirecció, una altra cosa també a treballar fora de l’ambient d’estrès que ja hi ha de per sí dins d’una protectora.
És molt sociable amb altres gossos però s’ha de ser ferm amb ell perquè no se li pugin els fums, a dia d’avui conviu amb una femella i ha viscut varies vegades en un pati en grup però algun o altre l’han acabat marcant per aquest nivell d’estrès ja esmentat.
El seu estat de salut es bo, manté una dieta hepàtica per una inflamació del fetge crònica i amb altres pinsos no hi havia manera que agafés pes. El seu test de leishmània es negatiu i té les vacunes al dia.


My temporary Home:
Telephone Numbers

Want to help?

Adopt Me!

Adoption Packages

No Adoption packages available for this pet

Timeline

No Timeline posts available for this pet