Duke - Dog - 11pets: Adopt

hello! my name is

Duke

Breed

American Stanfford

Size

Medium

Age

5y 5m 3d

In shelter since

21-10-2019

Color

blanco

Country

Spain

City/Town

Caldes de Montbui

Registration number

583


Description

Què dir del nostre preciós Duke… Nascut a l’Abril del 2018, cap a finals del 2019 ja va arribar a les nostres mans.
És un gos molt actiu i fortote, però molt carinyos amb la gent i molt sociable amb altres gossos. Amb nosaltres ja ha conviscut amb dos mascles així que es una molt bona opció per tenir en companyia.
No presenta problemes als passejos, li encanta rebre mimos i jugar. Es un gos que ha de tenir l’oportunitat de poder demostrar el gran company d’aventures que pot ser.
En el seu cas només pot sortir en acollida fins que l’ajuntament d’on procedeix doni el OK per la seva adopció, ja que l’anava a recuperar el seu propietari però no ha sigut així.
Ell també és creuat de les anomenades races GPP i per tant es necessària la llicència per poder donar-li aquesta oportunitat que tant i tant es mereix.
El seu test de leishmània es negatiu, totes les vacunes al dia i totalment sà.


My temporary Home:
Telephone Numbers

Want to help?

Adopt Me!

Adoption Packages

No Adoption packages available for this pet

Timeline

No Timeline posts available for this pet