GAS

Hello! My name is

GAS

Breed
Mestis
Size
Large
Age
3y 8m 22d
In Shelter Since
4-12-2022
Color
Marró
Country
Spain
Location
REFUGI CAL PILE
Registration Number
40787

Description
CATALÀ:
En Gas és un bon gos que ens va arribar molt primet i amb una infecció greu a les fosses nasals que li han provocat lesions. Ara ja no ha de fer cap tractament, però com a seqüela li ha quedat que ronca. Fora d'això, en Gas és un gos extraordinari: és molt simpàtic i carinyós, i també molt sociable amb els altres gossos. Això sí, és un gos amb molta energia, i per això busquem per a ell una família de tarannà actiu que li pugui donar l'exercici i l'atenció que necessita. Si voleu conèixer al bo del Gas, pregunteu per ell prement el botó ADOPTAME que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció o, si ho preferiu, podeu venir directament al refugi que indica aquesta fitxa a l'apartat localització.

ESPAÑOL:
Gas es un buen perro que nos llegó muy delgadito y con una infección grave en las fosas nasales que le ha provocado lesiones. Ahora ya no tiene que tomar ningún medicamento, pero como secuela le ha quedado un ronquido caracterísitco. Por lo demás, Gas es un perro extraordinario: es muy simpático y cariñoso, y también muy sociable con los demás perros. Eso sí, es un perro con mucha energía, y por eso buscamos para él una familia de talante activo que le pueda dar el ejercicio y la atención que necesita. Si queréis conocer al bueno de Gas, preguntad por él pulsando el botón ADOPTAME que tenéis en verde debajo mismo de esta descripción, o, si lo preferís, podéis venir directamente al el refugio que indica esta ficha en el apartado localización.

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me!

Ningú vol per malaltia / Nadie quiere por enfermedad

Els gats i gossos malalts. El cost de la seva adopció és de nomes 60€, i oferim suport veterinari a preus reduïts a les nostres instal·lacions per la malaltia amb la que surt l'animal. // Los gatos y perros enfermos. El coste de su adopción es de sólo 60€, y ofrecemos soporte veterinario a precios reducidos en nuestras instalaciones por la enfermedad con la que sale el animal.

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!