PATRICIO ara MAX

Hello! My name is

PATRICIO ara MAX

Breed
Mestis
Size
Medium
Age
2y 7m 12d
In Shelter Since
17-8-2022
Color
Marró-Blanc
Country
Spain
Location
CCAAC BARCELONES
Registration Number
40336

Description
CATALÀ:
En Patricio és un gos molt jovenet que ho està passant molt malament al refugi: se sent insegur i es mostra desconfiat. Busquem per a ell una família que el vulgui ajudar a recuperar la confiança i fer d'ell un gos feliç... Si el voleu ajudar, podeu preguntar per ell prement el botó ADOPTAME que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció.
🔴AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament: us podrem atendre molt millor si sabem que heu de venir i quin tipus d'animal esteu buscant. Entreu a l'enllaç d'adopció que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció i responeu el formulari. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Patricio es un perro muy jovencito que lo está pasando muy mal en el refugio: se siente inseguro y se muestra desconfiado. Buscamos para él una familia que lo quiera ayudar a recuperar la confianza y hacer de él un perro feliz... Si lo queréis ayudar, podéis preguntar por él pulsando el botón ADOPTAME que tenéis en verde debajo mismo de esta descripción.
🔴¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente: os podremos atender mucho mejor si sabemos que tenéis que venir y el tipo de animal que estáis buscando. Entrad en el enlace de adopción que tenéis en verde al final de esta descripción y rellenad el formulario. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me!

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!