YOYO

Hello! My name is

YOYO

Breed
MESTÍS
Size
Large
Age
3y 3m 17d
In Shelter Since
11-6-2022
Color
Marró
Country
Spain
Location
REFUGI CAL PILE
Registration Number
39963

Description
CATALÀ:
En Yoyo és un gos molt jove, actiu i molt bo. A més, en el refugi té bona relació amb la resta de gossos. Que no us enganyin les seves fotos, és de mida gran (pesa uns 25 quilos). Però això no ha de ser un impediment perquè pugui trobar una llar responsable. Si voleu saber més coses del bo del Yoyo, podeu preguntar per ell prement el botó ADOPTAME que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció.
🔴 AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament: us podrem atendre molt millor si sabem que heu de venir i quin tipus d'animal esteu buscant. Entreu a l'enllaç d'adopció que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció i responeu el formulari. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Yoyo es un perro muy joven, activo y muy bueno. Además, en el refugio tiene buena relación con el resto de perros. Que no os engañen sus fotos, es de tamaño grande (pesa unos 25 kilos). Pero esto no tiene que ser un impedimento para que pueda encontrar un hogar responsable. Si queréis saber más cosas del bueno de Yoyo, podéis preguntar por él pulsando el botón ADOPTAME que tenéis en verde debajo mismo de esta descripción.
🔴 ¡AVÍSO!!!! Por favor, no vengáis directamente: os podremos atender mucho mejor si sabemos que tenéis que venir y el tipo de animal que estáis buscando. Entrad en el enlace de adopción que tenéis en verde al final de esta descripción y rellenad el formulario. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me!

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!