TOM

Hello! My name is

TOM

Breed
Creuat de pit bull
Size
Large
Age
4y 11m 2d
In Shelter Since
18-5-2022
Color
Blanc-Marró
Country
Spain
Location
REFUGI CAL PILE
Registration Number
39841

Description
CATALÀ:
En Tom és un gos guapíssim i amb un caràcter molt bo: és una mica tímid si no et coneix, però de seguida agafa confiança i en tot moment es mostra com un gos amigable i tranquil. Tot i el seu abandonament, en cap moment ha tingut ni una sola mostra desagradable cap a les persones, i quan et coneix una mica, és un gos alegre i molt agraït. Busquem pel bo del Tom una família que el vulgui cuidar i estimar com es mereix: qui l'adopti tindrà un amic fidel per sempre! Si voleu conèixer al bo del Tom, podeu preguntar per ell prement el botó ADOPTAME que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció.
🔴AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament: us podrem atendre molt millor si sabem que heu de venir i quin tipus d'animal esteu buscant. Entreu a l'enllaç d'adopció que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció i responeu el formulari. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Tom es un perro guapísimo y con un carácter muy bueno: es un poco tímido si no te conoce, pero enseguida coge confianza y en todo momento se muestra como un perro amigable y tranquilo: en ningún momento ha tenido ni una sola muestra desagradable hacia las personas, y cuando te conoce un poco, es un perro alegre y muy agradecido. Buscamos para el bueno de Tom una familia que lo quiera cuidar y querer como se merece: quién lo adopte tendrá un amigo fiel para siempre! Si queréis conocer al bueno de Tom, podéis preguntar por él pulsando el botón ADOPTAME que tenéis en verde debajo mismo de esta descripción.
🔴¡AVÍSO!!!! Por favor, no vengáis directamente: os podremos atender mucho mejor si sabemos que tenéis que venir y el tipo de animal que estáis buscando. Entrad en el enlace de adopción que tenéis en verde al final de esta descripción y rellenad el formulario. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me!

Ningú vol GPP / Nadie quiere PPP

Gossos de les mal anomenades races potencialment perilloses (Gpp's). El cost de la seva adopció és de només 35€, i des de la protectora oferim un descompte en el cost del psicotècnic. // Perros de las mal llamadas razas potencialmente peligrosas (PPPs). El coste de su adopción es de sólo 35€, y desde la protectora ofrecemos un descuento en el coste del psicotécnico.

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!