PAUL ARA CURRO

Hello! My name is

PAUL ARA CURRO

Breed
Mestis angora
Size
Medium
Age
3y 11m 10d
In Shelter Since
13-5-2022
Color
Negre
Country
Spain
Location
REFUGI CAL PILE
Registration Number
39827

Description
CATALÀ:
En Paul fa poquet que està amb nosaltres ens trenca el cor: està molt espantadet i sempre està amagat... Estem segurs que a una casa i amb una família milloraria molt i serà un gat carinyós... Busquem per a ell una família de tarannà tranquil que el vulgui adoptar i ajudar... Si voleu conèixer a aquest gat tan preciós, podeu preguntar per ell prement el botó ADOPTAME que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció.
🔴AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament: us podrem atendre molt millor si sabem que heu de venir i quin tipus d'animal esteu buscant. Entreu a l'enllaç d'adopció que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció i responeu el formulari. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Paul lleva poquito con nosotros y nos rompe el corazón: está muy asustadito y siempre está escondido... Estamos convencidos de que en una casa y con una familia mejoraría mucho y será un gato cariñoso... Buscamos para él una familia de talante tranquilo que lo quiera adoptar y ayudar... Si queréis conocer a este gato tan precioso, podéis preguntar por él pulsando el botón ADOPTAME que tenéis en verde debajo mismo de esta descripción.
🔴¡AVÍSO!!!! Por favor, no vengáis directamente: os podremos atender mucho mejor si sabemos que tenéis que venir y el tipo de animal que estáis buscando. Entrad en el enlace de adopción que tenéis en verde al final de esta descripción y rellenad el formulario. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!