MANGO

Hello! My name is

MANGO

Breed
Mestís
Size
Medium
Age
5y 23d
In Shelter Since
5-4-2022
Color
Atigrat
Country
Spain
Location
CCAAC BARCELONES
Registration Number
39633

Description
CATALÀ:
En Mango és un gos molt afectuós i sociable amb les persones. És molt bon gos però és una mica insegur i es torna una mica dependent de la persona quan agafa confiança. Busquem per a ell una família que no passi molt temps fora de casa i que no visqui en el centre d'una gran ciutat. És un gos que enamora per la seva simpatia i no volem que sigui un d'aquells gossos que acaba passant anys en un refugi d'animals i que s'acabi rendint... Si us plau, si esteu pensant en adoptar, pregunteu pel Mango i veniu-lo a conèixer... Pregunteu per ell entrant en l'enllaç d'adopció que teniu en verd al final d'aquesta descripció.
🔴 AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament: us podrem atendre molt millor si sabem que heu de venir i quin tipus d'animal esteu buscant. Entreu a l'enllaç d'adopció que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció i responeu el formulari. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Mango es un perro muy cariñoso y sociable con las personas. Es muy buen perro pero es un poco inseguro y se vuelve un poco dependiente de la persona cuando coge confianza. Buscamos para él una familia que no pase mucho tiempo fuera de casa y que no viva en el centro de una gran ciudad. Es un perro que enamora por su simpatía y no queremos que sea uno de aquellos perros que acaba pasando años en un refugio de animales y que se acabe rindiendo... Por favor, si estáis pensando en adoptar, preguntad por Mango y venidlo a conocer... Preguntad por él entrando en el enlace de adopción que tenéis en verde al final de esta descripción.
🔴 ¡AVÍSO!!!! Por favor, no vengáis directamente: os podremos atender mucho mejor si sabemos que tenéis que venir y el tipo de animal que estáis buscando. Entrad en el enlace de adopción que tenéis en verde al final de esta descripción y rellenad el formulario. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!