GORDO - Dog - 11pets: Adopt

hello! my name is

GORDO

Breed

Dogo Argentino

Size

Large

Age

2y 15d

In shelter since

10-12-2020

Color

Blanc

Country

Spain

Location

REFUGI CAL PILE

Registration number

37861


Description

CATALÀ:
En Gordo és un gos realment preciós. Fa poc que viu al refugi i, segurament per això, es mostra una mica desconfiat i no li agrada la manipulació. Quan et coneix treu el millor de sí mateix i la seva part més noble. Amb la resta de gossos, de moment, no té bona relació. Cerquem per ell una família (millor sense nens i sense altres animals) que faci vincle amb ell i que li doni la llar que es mereix. Si vols donar una oportunitat al preciós Gordo, escriu a [email protected] amb el teu telèfon.
🔴AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected] Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Gordo es un perro realmente precioso. Hace poco que vive en el refugio y, seguramente por esto, se muestra un poco desconfiado y no le gusta la manipulación. Cuando te conoce muestra lo mejor de sí mismo y su parte más noble. Con el resto de perros, de momento, no tiene buena relación. Buscamos para él una familia (mejor sin niños y sin más animales) que cree vínculo con él y que le dé el hogar que se merece. Si quieres darle una oportunidad al precioso Gordo, escribe a [email protected] con tu teléfono.
🔴¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected] ¡Gracias por entenderlo!


Telephone Numbers

Want to help?

Adopt Me!

or

Sponsor

Adoption Packages

Ningú vol GPP / Nadie quiere PPP

Gossos de les mal anomenades races potencialment perilloses (Gpp's). El cost de la seva adopció és de només 30€, i des de la protectora assumim el cost de l'assegurança del primer any i un descompte en el cost del psicotècnic. // Perros de las mal llamadas razas potencialmente peligrosas (PPPs). El coste de su adopción es de sólo 30€, y desde la protectora asumimos el coste del seguro el primer año, así como un descuento en el coste del psicotécnico.

Timeline

No Timeline posts available for this pet