DASH

Hello! My name is

DASH

Breed
Mestís
Size
Large
Age
4y 7m 18d
In Shelter Since
15-2-2021
Color
Marró clar-Blanc
Country
Spain
Location
CCAAC BARCELONES
Registration Number
37734

Description
CATALÀ
En Dash és un gos amb moltíssima energia. És molt jove i és normal que tingui tant de nervi, però ser abandonat i acabar en un refugi d'animals tampoc ajuda a tenir calma. Estem segurs que amb una família que li donés l'exercici i el joc necessari, el pobre Dash seria molt feliç i no es mostraria tan nerviós... S'ha de tenir en compte la manipulació en determinats moments, no l'accepta massa bé (segurament per inseguretat) i pot arribar a mossegar, per això el recomanem amb una família sense nens. Pel seu nervi i les seves inseguretats, busquem una família que visqui en un entorn de camp, amb espai, i que vulgui ajudar-lo a recuperar la seguretat que mai hauria d'haver perdut. És un bon gos que necessita temps i amor. Al refugi ho passa molt malament i necessita molt trobar una família... Si el voleu conèixer, podeu preguntar per ell escrivint a [email protected], indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴 AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL
Dash es un perro con muchísima energía. Es muy joven y es normal que tenga tanto nervio, pero ser abandonado y acabar en un refugio de animales no ayuda a tener calma. Estamos seguros que con una familia que le pueda dar el ejercicio y el juego necesario, el pobre Dash será muy feliz y no se mostrará tan nervioso... Se tiene que tener cuidado con la manipulación en determinados momentos, no lo acepta demasiado bien (seguramente por inseguridad) y puede llegar a morder, por eso lo recomendamos con una familia sin niños. Por su nervio y sus inseguridades, buscamos una familia que viva en un entorno de campo, con espacio, y que quiera ayudarlo a recuperar la seguridad que nunca tendría que haber perdido. Es un buen perro que necesita tiempo y amor. En el refugio lo pasa muy mal y necesita mucho encontrar una familia... Si lo queréis conocer, podéis preguntar por él escribiendo a [email protected], indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴 ¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet

Download the mobile app now!