GRIZZLY

Hello! My name is

GRIZZLY

Breed
American pit bull terrier
Size
Large
Age
2y 2m 27d
In Shelter Since
13-5-2023
Color
Gris-Blanc
Country
Spain
Location
CCAAC BARCELONES
Registration Number
41419

Description
CATALÀ:
En Grizzly és un gos molt jove i molt guapo. És sociable amb la gent, però al refugi està força nerviós amb tants estímuls. Necessita trobar una família que li pugui donar l'entorn que tant troba a faltar... Millor una família de tarannà actiu, que li pugui proporcionar l'activitat i joc que necessita. Si voleu conèixer al bo del Grizzly i donar-li una oportunitat, podeu preguntar per ell prement el botó ADOPTAME que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció o, si ho preferiu, podeu venir directament al refugi que indica aquesta fitxa a l'apartat localització.
🔴AVÍS!!!! En Grizzly, per la seva raça, necessitarà assegurança i llicència per a conducció de gossos potencialment perillosos.

ESPAÑOL:
Grizzly es un perro muy joven y muy guapo. Es sociable con la gente, pero en el refugio está bastante nervioso con tantos estímulos. Necesita encontrar una familia que le pueda dar el entorno que tanto echa de menos... Mejor una familia de talante activo, que le pueda proporcionar la actividad y juego que necesita. Si queréis conocer al bueno de Grizzly y darle una oportunidad, podéis preguntar por él pulsando el botón ADOPTAME que tenéis en verde debajo mismo de esta descripción o, si lo preferís, podéis venir directamente al refugio que indica esta ficha en el apartado localización.
🔴¡AVISO!!!! Grizzly, por su raza, necesitará seguro y licencia para conducción de perros potencialmente peligrosos.

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

Ningú vol GPP / Nadie quiere PPP

Gossos de les mal anomenades races potencialment perilloses (Gpp's). El cost de la seva adopció és de només 35€, i des de la protectora oferim un descompte en el cost del psicotècnic. // Perros de las mal llamadas razas potencialmente peligrosas (PPPs). El coste de su adopción es de sólo 35€, y desde la protectora ofrecemos un descuento en el coste del psicotécnico.

No Timeline posts available for this pet