MARLEY

Hello! My name is

MARLEY

Breed
Mestis de dogo
Size
Large
Age
7y 9m 18d
In Shelter Since
30-1-2023
Color
Blanc
Country
Spain
Location
CAADMATARÓ
Registration Number
41039

Description
CATALÀ:
En Marley és un bon gos: té un caràcter tranquil i li encanta passejar i jugar amb els voluntaris. Amb els altres gossos no hi té una bona convivència i, per això, el recomanem com a "gos únic". L'única cosa que cal tenir en compte amb el bo de Marley és que cal anar amb compte quan hi ha menjar pel mig, però des de la protectora us donarem consells i pautes perquè aquest fet no us suposi un problema. És un bon gos que mereix una nova oportunitat... Si voleu conèixer al Marley, podeu preguntar per ell prement el botó ADOPTAME que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció o, si ho preferiu, podeu venir directament al refugi que indica la fitxa d'aquest animal a l'apartat localització.
🔴AVÍS!!!! En Marley, per la seva raça, necessitarà assegurança i llicència per a conducció de gossos potencialment perillosos.

ESPAÑOL:
Marley es un buen perro: tiene un carácter tranquilo y le encanta pasear y jugar con los voluntarios. Con los demás perros no tiene una buena convivencia y, por eso, lo recomendamos como "perro único". Lo único que hay que tener en cuenta con el bueno de Marley es que hay que tener cuidado cuando hay comida de por medio, pero desde la protectora os daremos consejos y pautas para que este hecho no os suponga un problema. Es un buen perro que merece una nueva oportunidad... Si queréis conocer a Marley, podéis preguntar por él pulsando el botón ADOPTAME que tenéis en verde debajo mismo de esta descripción o, si lo preferis, podéis venir directamente al refugio que indica la ficha de este animal en el apartado localización.
🔴¡AVISO!!!! Marley, por su raza, necesitará seguro y licencia para conducción de perros potencialmente peligrosos.

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me!

Ningú vol GPP / Nadie quiere PPP

Gossos de les mal anomenades races potencialment perilloses (Gpp's). El cost de la seva adopció és de només 35€, i des de la protectora oferim un descompte en el cost del psicotècnic. // Perros de las mal llamadas razas potencialmente peligrosas (PPPs). El coste de su adopción es de sólo 35€, y desde la protectora ofrecemos un descuento en el coste del psicotécnico.

No Timeline posts available for this pet