GOKU

Hello! My name is

GOKU

Breed
American stafford terrier
Size
Large
Age
5y 3m 18d
In Shelter Since
29-1-2023
Color
Marró-Blanc
Country
Spain
Location
CAADMATARÓ
Registration Number
41032

Description
CATALÀ:
El pobre Goku és un d'aquells gossos que han tingut la mala sort de caure en males mans i ha hagut de viure i créixer en un entorn desestructurat. I malgrat tot, en Goku és un bon gos, sociable amb la gent i molt amistós. Els primers dies estava molt tens, però ara que fa un temps que és amb nosaltres, veient que només el volem cuidar, ha tret el seu veritable caràcter: és un gos bo... Si li voleu donar una nova oportunitat al pobre Goku, podeu preguntar per ell prement el botó ADOPTAME que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció o, si ho preferiu, podeu venir directament al refugi que indica aquesta fitxa a l'apartat localització.
🔴AVÍS!!!! En Goku, per la seva raça, necessitarà assegurança i llicència per a conducció de gossos potencialment perillosos.

ESPAÑOL:
El pobre Goku es uno de aquellos perros que han tenido la mala suerte de caer en malas manos y ha tenido que vivir y crecer en un entorno desestructurado. Y a pesar de todo Goku es un buen perro, sociable con la gente y muy amistoso. Los primeros días estaba muy tenso, pero ahora que ya lleva un tiempo con nosotros, al ver que solo le queremos cuidar, ha sacado su verdadero carácter: es un perro bueno... Si le queréis dar una nueva oportunidad al pobre Goku, podéis preguntar por él pulsando el botón ADOPTAME que tenéis en verde debajo mismo de esta descripción o, si lo preferís, podéis venir directamente al refugio que indica esta ficha en el apartado localización.
🔴¡AVISO!!!! Goku, por su raza, necesitará seguro y licencia para conducción de perros potencialmente peligrosos.

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me!

Ningú vol GPP / Nadie quiere PPP

Gossos de les mal anomenades races potencialment perilloses (Gpp's). El cost de la seva adopció és de només 35€, i des de la protectora oferim un descompte en el cost del psicotècnic. // Perros de las mal llamadas razas potencialmente peligrosas (PPPs). El coste de su adopción es de sólo 35€, y desde la protectora ofrecemos un descuento en el coste del psicotécnico.

No Timeline posts available for this pet