MEGAN

Hello! My name is

MEGAN

Breed
Creuat American Staffordshire
Size
Medium
Age
5y 4m 9d
In Shelter Since
18-8-2023
Color
Blanc-Marró clar
Country
Spain
Location
CAADMATARÓ
Registration Number
40869

Description
CATALÀ:
La Megan és una gosseta molt bona. Quan no et coneix és una mica tímida, però no triga gens en agafar confiança. Quan et coneix és un amor de "nena": li agrada molt estar amb gent i donar i rebre "mimos". Passeja molt bé, i a la gàbia és una gossa força tranquil·la. Tot i que no li agrada massa que la manipulin, es deixa fer, i mai ha tingut una mala reacció. Amb els altres gossos no hi té molt bona relació, però és una gossa que entén molt bé el llenguatge de la seva persona referent, i tan bon punt se li indica que no passa res dolent, es relaxa. És una molt bona gossa per qui busquem una família que la vulgui ajudar a afermar la confiança en el món i, sobretot, que la vulgui estimar molt. Si voleu conèixer a la princesa Megan, podeu preguntar per ella prement el botó ADOPTAME que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció, o podeu venir directament al refugi que indica la fitxa d'aquest animal a l'apartat localització.
🔴AVÍS!!!! La Megan, per la seva raça, necessitarà assegurança i llicència per a conducció de gossos potencialment perillosos.

ESPAÑOL:
Megan es una perrita muy buena. Cuando no te conoce es un poco tímida, pero no tarda nada en coger confianza. Cuando te conoce es un amor de "niña": le gusta mucho estar con gente y dar y recibir "mimos". Pasea muy bien, y en la jaula es una perra bastante tranquila. Aunque no le gusta demasiado que la manipulen, se deja hacer, y nunca ha tenido una mala reacción. Con los demás perros no tiene muy buena relación, pero es una perra que entiende muy bien el lenguaje de su persona referente, y en cuanto se le indica que no pasa nada malo, se relaja. Es una muy buena perra para la que buscamos una familia que la quiera ayudar a afianzar la confianza en el mundo y, sobre todo, que la quiera mucho. Si queréis conocer a la princesa Megan, podéis preguntar por ella pulsando el botón ADOPTAME que tenéis en verde debajo mismo de esta descripción, o podéis venir directamente al refugio que indica la ficha de este animal en el apartado localización.
🔴¡AVISO!!!! Megan, por su raza, necesitará seguro y licencia para conducción de perros potencialmente peligrosos.

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me!

Ningú vol GPP / Nadie quiere PPP

Gossos de les mal anomenades races potencialment perilloses (Gpp's). El cost de la seva adopció és de només 35€, i des de la protectora oferim un descompte en el cost del psicotècnic. // Perros de las mal llamadas razas potencialmente peligrosas (PPPs). El coste de su adopción es de sólo 35€, y desde la protectora ofrecemos un descuento en el coste del psicotécnico.

No Timeline posts available for this pet