DAMA

Hello! My name is

DAMA

Breed
mestís dogo argentí
Size
Large
Age
2y 5m 23d
In Shelter Since
27-10-2022
Color
Atigrat-Blanc
Country
Spain
Location
CAADMATARÓ
Registration Number
40734

Description
CATALÀ:
La Dama és una bona gossa, molt sociable amb la gent, però no ha tingut una bona socialització i estira molt al passejar perquè no entén molt bé què és una corretja. També té instint depredador, per la qual cosa no pot anar a una casa on tinguin gossos petits, gats o altres animals. A part d'això és una gossa molt sociable i carinyosa amb les persones. Sabem que no serà fàcil que algú pregunti per ella, però nosaltres estem convençuts que, amb una mica de paciència i ganes d'ajudar-la, serà una molt bona companya de vida. Si voleu conèixer a la Dama, pregunteu per ella prement el botó ADOPTAME que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció.
🔴AVÍS!!!! La Dama, per la seva raça, necessitarà assegurança i llicència per a conducció de gossos potencialment perillosos.

ESPAÑOL:
Dama es una buena perra, muy sociable con la gente, pero no ha tenido una buena socialización y estira mucho al pasear porque no entiende muy bien qué es una correa de paseo. También tiene instinto depredador, por lo que no puede ir a una casa donde tengan perros pequeños, gatos u otros animales. Por lo demás es una perra muy sociable y cariñosa con las personas. Sabemos que no será fácil que alguien pregunte por ella, pero nosotros estamos convencidos de que, con un poco de paciencia y ganas de ayudarla, será una muy buena compañera de vida. Si queréis conocer a Dama, preguntad por ella pulsando el botón ADOPTAME que tenéis en verde debajo mismo de esta descripción.
🔴¡AVISO!!!! Dama, por su raza, necesitará seguro y licencia para conducción de perros potencialmente peligrosos.

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me!

Ningú vol GPP / Nadie quiere PPP

Gossos de les mal anomenades races potencialment perilloses (Gpp's). El cost de la seva adopció és de només 35€, i des de la protectora oferim un descompte en el cost del psicotècnic. // Perros de las mal llamadas razas potencialmente peligrosas (PPPs). El coste de su adopción es de sólo 35€, y desde la protectora ofrecemos un descuento en el coste del psicotécnico.

No Timeline posts available for this pet