BEN

Hello! My name is

BEN

Breed
Mestis
Size
Medium
Age
11y 7m 19d
In Shelter Since
27-11-2022
Color
Marró-Blanc
Country
Spain
Location
REFUGI CAL PILE
Registration Number
40487

Description
CATALÀ:
El petit Ben va arribar al refugi amb una altra gosseta, la Holly. Tots dos van arribar en estat de pànic i molt descuidats. En Ben sembla que té una cardiopatia (estem fent més proves) i la Holly problemes greus a la pell. Com sabeu, sempre posem totes les eines de les quals disposem per a cuidar de la seva salut i, sobretot, perquè superin la por i qualsevol trauma que hagin pogut patir. Ara toca trobar una llar plena d'amor per a aquests dos petits. Si voleu conèixer al Ben, o a la Holly, o a tots dos!, podeu informar-vos prement el botó ADOPTAME que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció.
🔴AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament: us podrem atendre molt millor si sabem que heu de venir i quin tipus d'animal esteu buscant. Entreu a l'enllaç d'adopció que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció i responeu el formulari. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
El pequeño Ben llegó al refugio con otra perrita, la pequeña Holly. Los dos llegaron en estado de pánico y muy descuidados. Ben parece que tiene una cardiopatía (estamos haciendo más pruebas) y Holly problemas graves en la piel. Cómo sabéis, siempre ponemos todas las herramientas de las que disponemos para cuidar de su salud y, sobre todo, para que superen el miedo y cualquier trauma que hayan podido sufrir. Ahora toca encontrar un hogar lleno de amor para estos dos pequeños. Si queréis conocer a Ben, o a Holly, ¡o a los dos!, podéis informaros pulsando el botón ADOPTAME que tenéis en verde debajo mismo de esta descripción.
🔴¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente: os podremos atender mucho mejor si sabemos que tenéis que venir y el tipo de animal que estáis buscando. Entrad en el enlace de adopción que tenéis en verde al final de esta descripción y rellenad el formulario. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet