PANDA

Hello! My name is

PANDA

Breed
American stafford terrier
Size
Large
Age
4y 28d
In Shelter Since
16-9-2022
Color
Negre-Blanc
Country
Spain
Location
CCAAC BARCELONES
Registration Number
40232

Description
CATALÀ:
En Panda és un gos molt guapo, molt bo i amb molta energia. Busquem per a ell una família de tarannà actiu quer tingui ganes de tenir un company d'aventures bo i fidel. No s'adapta a la vida del refugi i ho està passant molt malament, pobret... Si voleu conèixer al bo del Panda, podeu preguntar per ell prement el botó ADOPTAME que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció.
🔴AVÍS!!!! En Panda, per la seva raça, necessitarà assegurança i llicència per a conducció de gossos potencialment perillosos.

ESPAÑOL:
Panda es un perro muy guapo, muy bueno y con mucha energía. Buscamos para él una familia de talante activo quer tenga ganas de tener un compañero de aventuras bueno y fiel. El pobre Panda no se adapta a la vida de un refugio y lo está pasando muy mal... Si queréis conocer al bueno de Panda, podéis preguntar por él pulsando el botón ADOPTAME que tenéis en verde debajo mismo de esta descripción.
🔴¡AVISO!!!! Panda, por su raza, necesitará seguro y licencia para conducción de perros potencialmente peligrosos.

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me!

Ningú vol GPP / Nadie quiere PPP

Gossos de les mal anomenades races potencialment perilloses (Gpp's). El cost de la seva adopció és de només 35€, i des de la protectora oferim un descompte en el cost del psicotècnic. // Perros de las mal llamadas razas potencialmente peligrosas (PPPs). El coste de su adopción es de sólo 35€, y desde la protectora ofrecemos un descuento en el coste del psicotécnico.

No Timeline posts available for this pet