VALERIA

Hello! My name is

VALERIA

Breed
Europea
Size
Medium
Age
3y 9m 15d
In Shelter Since
5-7-2022
Color
Carei
Country
Spain
Location
REFUGI CAL PILE
Registration Number
40074

Description
CATALÀ:
A la Valeria la van deixar abandonada en un contenidor de brossa juntament amb un altre gatet que també està amb nosaltres, en Levario. Tots dos són molt bons, però estan molt espantats... Busquem per a la preciosa Valèria una família que la vulgui cuidar i estimar i, sobretot, que no la torni a abandonar mai més com si fos una joguina trencada... Si li voleu donar una nova vida a la princesa Valeria, podeu preguntar per ella prement el botó ADOPTAME que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció.
🔴AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament: us podrem atendre molt millor si sabem que heu de venir i quin tipus d'animal esteu buscant. Entreu a l'enllaç d'adopció que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció i responeu el formulari. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
A Valeria la dejaron abandonada en un contenedor de basura junto con otro gatito que también está con nosotros, Levario. Los dos son muy buenos, pero están muy asustados... Buscamos para la preciosa Valeria una familia que la quiera cuidar y querer y, sobre todo, que no la vuelva a abandonar nunca más como si fuera un juguete roto... Si le queréis dar una nueva vida a la princesa Valeria, podéis preguntar por ella pulsando el botón ADOPTAME que tenéis en verde debajo mismo de esta descripción.
🔴¡AVÍSO!!!! Por favor, no vengáis directamente: os podremos atender mucho mejor si sabemos que tenéis que venir y el tipo de animal que estáis buscando. Entrad en el enlace de adopción que tenéis en verde al final de esta descripción y rellenad el formulario. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me!

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet