NAEL

Hello! My name is

NAEL

Breed
Europea
Size
Medium
Age
3y 10m 15d
In Shelter Since
15-6-2022
Color
Negre-Blanc
Country
Spain
Location
CAADMATARÓ
Registration Number
39986

Description
CATALÀ:
En Nael és un gat molt guapo i molt carinyós, però ho està passant molt malament a la gatera perquè no tolera estar rodejat de tants gats. Busquem pel príncep Nael una família que li vulgui donar una nova vida rodejat d'amor i de molts "mimos". Si voleu conèixer al príncep Nael, podeu preguntar per ell prement l'enllaç d'adopció que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció.
🔴 AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament: us podrem atendre molt millor si sabem que heu de venir i quin tipus d'animal esteu buscant. Entreu a l'enllaç d'adopció que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció i responeu el formulari. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Nael es un gato muy guapo y muy cariñoso, pero lo está pasando muy mal en la gatera porque no tolera estar rodeado de tantos gatos. Buscamos para el príncipe Nael una familia que le quiera dar una nueva vida rodeado de amor y de muchos "mimos". Si queréis conocer al príncipe Nael, podéis preguntar por él pulsando el enlace de adopción que tenéis en verde debajo mismo de esta descripción.
🔴 ¡AVÍSO!!!! Por favor, no vengáis directamente: os podremos atender mucho mejor si sabemos que tenéis que venir y el tipo de animal que estáis buscando. Entrad en el enlace de adopción que tenéis en verde al final de esta descripción y rellenad el formulario. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me!

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet